Foodies

6.6

Amateur

7.1

Foodies Write A Review

Wat je moet weten

• We zijn steeds op zoek naar getalenteerde schrijvers van reviews. Heb jij een passie voor board games en loopt je pen ervan over? Laat je dan volledig gaan en wie weet word jij wel de nieuwe board game goeroe met je eigen schare fans! (Boxing Meeples kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventueel overweldigend succes, het verhogen van je rockstergehalte en het overladen worden van groupies)

• Wat krijg jij ervoor terug? Ingezonden reviews worden sowieso eerst gescreend. We scheiden het kaf van het koren. Jouw eerste review is jouw sollicitatiegesprek. Als jij ons uit onze sokken hebt geblazen dan maken we je een voorstel. We keuren je schrijfstijl en inzicht en vervolgens krijg je van onze jury een score. Naarmate die score krijg je 5, 10 tot zelfs 15% korting op je volgende aankoop.

Ben je een supertalent die nog verder wil gaan? Haal je een journalistiek niveau en heb je zelfs de mogelijkheid om kwalitatieve video’s op te nemen? Heb je al een eigen kanaal dat je mee wilt inzetten om de content te promoten? Dan kan je van ons zelfs op periodieke basis een (demo)game gratis ontvangen in ruil voor je review! Hoe beter de content, hoe harder wij hem gaan promoten. Dat is niet alleen goed voor ons maar ook voor jou als je meer naam wilt maken in de board game community. We geven jou het podium dat je verdient! Aanmelden doe je via de contactpagina.

• We hopen dat Boxing Meeples een platform is die gepassioneerde gamers samenbrengt en waar informatie niet alleen gevonden maar ook gegeven kan worden. Jullie gebruikerservaringen van games zijn van onschatbare waarde voor andere gamers die nog op zoek zijn.

• Wil je de reviews van andere gebruikers checken uit nieuwsgierigheid? Die vind je hier in de klantenreviews arena.